Vad tycker ni???

Sv: Vad tycker ni???

Nja, det kanske kan bli lite för mkt. fast jag älskar nosgrimmor som är kring 4-5 cm breda, passar bra på dressyrpållen också! :D:D

Det tränset hade varit jättesnyggt med inåtvända spännen vid bettet och enkel knäppning på nosgrimman.

Förstår inte varför man ska ha så klumpig och avancerad knäppning till vardags?
Förstår det inte öht, iofs, behöver man korrigera hästen genom att hålla igen munnen finns det betydligt snällare anordningar för det.

Håller med, det borde vara innåtvända spännen på alla träns, synd att det tillhör ovanligheterna, det är klart snyggast! särskillt på ett rundsytt träns som ska va lite stilrent..

Det kan jag hålla med!! När det är rundsytt borde det vara lite diskretare i spännena!

Jag älskar verkligen färgen på det där tränset :love: Den bruna alltså. Det blir säkert jättesnyggt! GM Crystal är också jättesnyggt tycker jag:bump:

Fult!

Rundsydda träns ska ha inåtvända spännen

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 887
Senast: ildiko
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 532
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 247
Senast: __sofia__
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 696
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka