vad tycks?

oho, hade inte du lite bilder på gulliga ponnys å sånt förrut?
 
det var på den förra hemsidan, ska jag ha lite bilder på den nya också?
ska dom isåfall vara på en bildsida eller hur?
 
förresten, när man tar fram citatsidan så får man ju en rullist, just nu är den svart och vit, förut hade jag den vit, grå och svart. alltså att "ramen" (som nu bara är halv), runt den där som är runt den "klumpen" som flyttas upp och ner, var halva vit och halva grå. det vita är kvar likadant men det gråa är nu svart. ska jag ha kvar det så eller göra den grå igen?
 
klart du skall ha bilder. du hade en jääte sött på en brun ponny som var framifrån tex. måste ju folk få se.
 
scrollen kan nog vara så där. stoppar du inte grått med så blir det underligt.
 

Liknande trådar

Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 669
Senast: Badtz Maru
·
  • Omröstning
Tjatter Ikväll hålls Nobelfesten. De studenter som vann i lotteriet 2022 till att få köpa parbiljetter till Nobelfesten fick betala 8190 kronor...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 146
Senast: ameo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 276
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
403
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp