Vädertråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
I går kl 16 var det knappt 20 grader och molnigt i Varberg, 26 grader och soligt ett par timmar senare i Värnamo.

I dag har det varit mest soligt och uppåt 27 grader. Prognosen visade regn och åska i eftermiddag men det är fortfarande torrt.
 
Inget regn i dag heller, trots mörka moln och att iPhone-appen visade regn. Nu skiner solen igen.
 
Inget regn trots att det såg så ut på klart, regnradar och iPhone-appen, men det var svalare och mörkare några timmar.
 
Här öser regnet ner och det åskar rejält. En kompis och jag skulle bada imorgon men det får det väl vara värt att missa. Allt regn behövs verkligen.
 
Min lägenhet är en ugn. Fönster mot både öst och väst så har sol som ligger på hela dagen.
Åkte iväg för att köpa några fläktar, men hör och häpna. Inte en jäkla fläkt fanns till salu i hela Uppsala! Va inne i 5 stora affärer och alla sa samma. Att de var slut och att kunderna letat överallt men inte hittat. En expedit sa att hen fick den frågan en gång per minut. Sen hörde jag att folk utnyttjar tillfället att sälja sina sketna fläktar för 500kr på nätet bara för att folk är desperata. Så om krisen/kriget kommer kan vi kanske inte räkna med att man hjälper varandra. Det kanske blir att folk säljer bröd för flera hundra kronor eller nåt.

Hur som så lyckades en kompis få tag på en fläkt från hennes svärfar som jag får :D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 908
Senast: Korven
·
V
Hundhälsa I sin biabädd intill elementet, med en mikrovärmd vetesäck gömd under fleecefilten, ligger hon just nu och njuter efter en promenad...
Svar
16
· Visningar
7 597
Senast: Berin
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 376
Senast: Disen
·
Utrustning Min häst har exemtäcke just nu. Kommer att ha det täcket in på hösten, dygnet om. Detta täcket kan jag inte begära att stallägaren...
2
Svar
32
· Visningar
1 917
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp