hastflicka 25 Okt 2018 #589 I dag ar det host i Oregon. Det duggar lite ibland och det ar 15*C ... Hundarna njuter och jag ar mattligt fortjust.
I dag ar det host i Oregon. Det duggar lite ibland och det ar 15*C ... Hundarna njuter och jag ar mattligt fortjust.
karamelldrottningen 26 Okt 2018 #590 pepp skrev: 5.30 i morse... Visa bifogad fil 20848 Klicka för att se mer... Burr Här är det just nu - 2° Molnfritt och med fullmåne.
pepp skrev: 5.30 i morse... Visa bifogad fil 20848 Klicka för att se mer... Burr Här är det just nu - 2° Molnfritt och med fullmåne.
S Snowball 27 Okt 2018 #593 Här är det klass 1 varning för snöfall men det ska komma 0 mm i nederbörd Så den där snön tror jag på när jag ser den
Här är det klass 1 varning för snöfall men det ska komma 0 mm i nederbörd Så den där snön tror jag på när jag ser den
myzzan 29 Okt 2018 #594 Kallt , blåsigt och jävligt. De var snöblandat regn i helgen men ingen snö men dom har lovat en runda till med snöoväder i Skåne.
Kallt , blåsigt och jävligt. De var snöblandat regn i helgen men ingen snö men dom har lovat en runda till med snöoväder i Skåne.
karamelldrottningen 29 Okt 2018 #595 En plusgrad. Mulet. Halt och vindstilla. Tidigare idag var det snöblandat regn, uppehåll, snö och sen uppehåll och sen regnsnö igen.
En plusgrad. Mulet. Halt och vindstilla. Tidigare idag var det snöblandat regn, uppehåll, snö och sen uppehåll och sen regnsnö igen.
Elisha 30 Okt 2018 #600 Ca 9 grader och uppehåll, vindstilla. Bor inte här men befinner mig i Ulricehamn några mil från Jönköping.
Ca 9 grader och uppehåll, vindstilla. Bor inte här men befinner mig i Ulricehamn några mil från Jönköping.