Välkommen Bosson :D

C

Chebban98

Nu har jag varit tyst länge nog. Har varit passiv här på hundforumet länge, men nu jäklar kommer jag bombadera med valpbilder. :D

Har väntat på valp i flera år, och nu senaste tiden på att rätt tik ska få valpar. Nu på torsdag är de leveransklara och hem till oss flyttar då BOSSON :banana:

En liten sobelhane (Shetland sheepdog) som gick igenom besikting idag UA, dock CRD på ögonen (vanligt inom rasen)

29293917.jpg


Äntligen!!! :bump::bump:
(Fler bilder kommer, och stoor bildbomb kommer på tors/fre)
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Josefiine + Jenka: Tack så mycket, visst är han bedårande :love: (inte alls partisk)

Jenka: CRD är en lättare deffekt på ögonen, vanlig inom Collie och Sheltie, an anser att det inte påverkar synen något.
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Tack så jättemycket, visst är han ;) jag är så obeskrivligt lycklig!! :love:
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Åh vilken sötnos! :D :heart Förstår hur lycklig du är! :)
Har en 4 månaders sheltiedam här hemma nu och hon är helt underbar!!
 
Sv: Välkommen Bosson :D

:love:Underbart söt valp, Grattis!!
Jag blir alldeles sjuk, för jag skulle själv egentligen ha en liten sheltievalp hemma just nu, men hon visade sig ha måttlig crd så då blev det inget av. Jäkligt tråkigt eftersom hon var helt bedårande - men jag ville ha en valp som var fri på ögonen. Så jag får vänta ett tag till...

Lycka till med sötnosen :)
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Andrea1:
Tack så jättemycket, det pirrar i hela kroppen nu och jag tror inte att jag kommer sova mycket i natt :D vill bara att det ska vara morgon ;)
Åh va roligt att du hade en liten sheltie hemma :) Allt gr bra med den?

Pumah:
Tack så mycket! Jag är själv totalt såld på honom :love: åh va tråkigt att du inte fick nån. Tyvärr är ju CRD rätt vanligt.. Men du ska ha en sheltie i framtiden som är fri på ögonen då? Tack igen!! :)
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Åh va roligt!!
De ska bli spännande och se hur Bosson reagerar här hemma, för han är en riktig cooling, hos veterinären satt han bara på bortet skitsnällt. Likadant som uppställningskortet längst upp. Skitcool och bara ställde sig :) Hoppas de håller i sej ;)
Åh nu är de bara ett par timmar kvar :D:D
 
Sv: Välkommen Bosson :D

Nu är han hemma!!!!! :D:D Sover som en stock nu. Helt tyst i bilen hem, helt otrolig hund, så trygg och harmonisk i sig själv. Väldigt lugn :) Hoppas natten går bra :) Bildbomb kommer i morgon :D:D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 962
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 710
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp