A

anna_fransson

Hej! Jag undrar på ett ungefär vad man kan lägga för bud på en ponny, ca 110 cm, utan papper/pass. Har lite eksem, bara tömkörd. Har honom på foder och när jag fick hem honom var han väldigt rädd av sig. Han litade inte på någon. Är det någon som kan ge mig nåt förslag? tackar!
 
jag gav ett bud på 4.000 (föpte honom för det)för min b-ponny(113cm) och han var endast tömkörd/körd och har exem. inga papper eller pass.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 074
Senast: QueenLilith
·
Anläggning Hej! Vi har en relativt jämn yta på vår gård där vi tänkte göra en budget versions ridbana. Ytan är ca 15x40 och är vanlig jord blandat...
Svar
8
· Visningar
1 704
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp