Bukefalos 28 år!

Världscupen 2014-2015

Masqueradee

Trådstartare
Nu är det igång igen! På SVTplay finns nu sändningen från första omgången från Oslo. Tänkte sätta mig ned och kolla på sändningen nu.

Så.. Tankar, känslor, förväntningar?

Någon som vet vart de nästkommande tävlingarna äger rum?

Som jag sa i förra tråden, diskutera, diskutera! :)
 
Det kan inte ha något med sponsorer att göra? Tänker att Fendi är ett välkänt märke och Meredith är säkert sponsrad av något annat märke som inte vill att en av hennes häst heter som en konkurrent. Kanske? :p
 
Jo, jag läste en kommentar på en Ridsportartikel där någon sade samma sak. Dvs, troligen pga att Fendi är varumärkesskyddat.

Taggade för WC Helsingfors? Tror Douglas och Henrik är de svenskar som ska delta, Douglas gjorde ju jättebra ifrån sig förra veckan!
 
Nu har det börjat! Men är det bara för mig som ljudet försvann? Får inget ljud vare sig på tv eller surfplatta...

edit: Nu kom det tillbaka :p
 
Jag började precis kolla, kommer kommentatorljudet att komma tillbaka?

*nu står det "kommentator saknas för närvarande* :(
 
Fibonacci/ Fendi ser ut som en blivande superstjärna och passar Meredith som handen i handsken! Ny Shutterfly?
 
Fibonacci/ Fendi ser ut som en blivande superstjärna och passar Meredith som handen i handsken! Ny Shutterfly?

Ja det verkar helt klart kunna bli ett toppekipage framöver. I eftermiddag 14.30 är det dags igen dock ingen Fibonacci men väl Casall och Tornesch. Samt Ohlala och "Räven" två hästar med svenskanknytning även om de inte tävlar för Sverige
 
Jag satte mig bänkad framför datorn igår och skulle titta på hoppningen. Blev sjukt besviken när jag planerat dagen efter det och insåg att det inte var förrän idag :banghead:
 
Jasså? Då kanske jag läst rätt från början då. Första ekipaget såg för övrigt riktigt trevligt ut tyckte jag, kan inte minnas att jag sett dem innan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
371
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
620
Senast: cassiopeja
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 652
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp