Världscupen i hoppning

Jag ska försöka hålla ett öga, måste slutföra några delar i ett projekt på jobbet samtidigt så blir inte 100% fokus på hoppningen.
 
Har sett fram emot det i minst en vecka :D Kommer att försöka bänka mig så många söndagar jag kan, superkul att SVT sänder i år också! :)
 
Jag tittar och försöker uppbåda lite entusiasm. Funderar på om jag ska åka till Gbg i februari. Ogillar tanken på att fastna på tåget dit eller hem dock...
 
Håller med, helt klart trevlig inledning! Men vad lite publik där är! Eller det kanske brukar vara så, jag brukar nog inte tänka så mycket på det. Nu reagerade jag dock på att flera av läktarna ser ut att vara knappt halvfulla.
 
Håller med, helt klart trevlig inledning! Men vad lite publik där är! Eller det kanske brukar vara så, jag brukar nog inte tänka så mycket på det. Nu reagerade jag dock på att flera av läktarna ser ut att vara knappt halvfulla.
Jag sitter på långsidesläktaren och den är iaf knökfull. På kortsidorna lite mer luftigt. Men Norge är inte någon väldigt stor hoppnation heller.
 
Alltså Iron Z var en riktigt fin häst. :love: Synd på ryttarmissen och jag hoppas att jag får se den fler gånger.
 
Håller med, helt klart trevlig inledning! Men vad lite publik där är! Eller det kanske brukar vara så, jag brukar nog inte tänka så mycket på det. Nu reagerade jag dock på att flera av läktarna ser ut att vara knappt halvfulla.
Veldig mange som ikke drar på Oslo Horse Show pga prisen på bilettene. Det koster mer for en bilett der enn å dra på GHS med messen og mye mer variert program.
De fleste jeg kjenner synes OHS er dyrt og kjedelig, ingen messe tilbud og dyr og dårlig mat.

Personlig boikotter jeg Verdenscuppen pga hvor de skal ha finalene. Og hoppning er skit tråkigt å se på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I morgon onsdag startar hästfesten Gothenburg Horse Show i Scandinavium - bland höjdpunkterna under veckan finns bland annat världscupen...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nästa helg hoppar ryttarna de första hindren på väg mot världscupfinal i Göteborg nästa år. Oslo Horse Show är som alltid premiärtävling...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Nyhet.nu) Nu i helgen är det premiär för årets säsong av världscupen i hoppning. Premiären sker i samband med Helsinki International...
Svar
0
· Visningar
1 180
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp