vätska i livmodern

B

Buffe

Mitt sto har en djup och slapp livmoder. Hon hade vätska i livmodern efter fölningen och fick då partoxin vilket fungerade bra. Nu när vi seminerar henne på 30 dagars brunsten börgar hon samla vätska igen och hon fick partoxin igen. Jag fick aldrig något svar av vet om hur mkt detta försämrar chanserna för henne att bli dräktig och om det finns något mer man kan göra. Någon som vet?:confused:
 
Sv: vätska i livmodern

Mitt sto hade vätska i livmodern efter semineringen. Vet inte vad hon fick mer än livmodersammandragande och 2 dagar senare hämtade jag hem henne. Hon blev dräktig. Vet sa ingenting om det skulle försämra chansen att de skulle ta sig.
 

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 119
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 631
Senast: Saigon
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 406
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 021
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp