Våfflade RG-täcken

Breccia_

Trådstartare
vart hittar man dom?
säg inte att dom slutat tillverkas, då går jag under!
en mänska i stallet har ett sådant som h*n köpte för lääänge sen och jag är jättekär i det.
vart kan man hitta dom?

Sv: Våfflade RG-täcken

Pooooopeye!

Jag vågar inte pm'a, jag känner mej så sjukt efterhängsen, stackars brud :p

Jag hittade lösenordet så det verkade mycket lättare :p
Jag har beslutsångest! Idag skickade jag in mina anmälningar till UBRF och BRF btw :bump: :banana:

Centaur; haha hon kommer tro jag är kär i henne :angel:

POOOOOOPEYE!

Om vi bara ser till att putta upp tråden med jämna mellanrum så den finns här , så kommer hon nog när hon ser det står RG. ;) hihihi

precisly :idea: du är så klok ;) vem kan stå emot RG :angel:
idag har jag iaf övertalat mänskan med det våfflade täcket att om h*n nån gång tröttnar - då ska jag få köpa det :love:

haha, du får tjata tills hon blir trött på dig och säljer det för att bli av med dig! ;)

jag tror jag ska fråga mänskan om jag får fota täcket :p
det är helt ljuvlig, creme-färgat med guld/creme o beige passpoal o vitt kantband typ :love:

jag tjatar... och tjatar... och tjatar :angel: jag är hemsk :devil:
idag vart jag arg på hunden, den satt för nära täcket :rofl:
usch jag är hemsk och besatt :o

Sluta nu, jag börjar också bli besatt av detta undersköna täcke!!!! :mad: :love:
Tänk vad snygg Arrow skulle bli i ett sånt... creme med guld... Oooohh...

höhö :devil: man blir besatt av dom täckena :love:
högst upp på önskelistan i jul står ett ylletäcke från RG :d

Haha, jag är ledsen att göra dig besviken men jag har ingen aning faktiskt! Tro det eller ej ;)
Jag fåg dem senast nere i falsterbo, där jag köpte några schabrak. Jag kan inte komma ihåg vad de hette, men om ja får se en lista över förra årets utställare kanske jag känner iogen något?
De reade iaf ut dem för typ 750 kr eller nått!

Åå, nu har vi väntat jättelänge på dig! ;)

Vad, reade ut för 750,-? :eek: Att man missade det då... :(

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka