Våfflade RG-täcken

Sv: Våfflade RG-täcken

haha, jag har inte suttit vid datorn på länge :D
och det är MYCKET ovanligt! :o

Fast dendär länken var för utställarna iår va? jag var att de var med förra året, men nu iår vet jag inte tyvärr.
De hade Equalitylinepåsar och stog i ytterkant, raden bortanför Skara ridsport.. hade massa schabrak i alla olika prisklasser.. ett stort tält..
Om man tittar på PDFfilen över utställningsområdet ser det ut att vara P & D ridsport, frågan är om de hade samma plats iår?

De hade ett mörkblått, ett beiget (samma färgetr som mitt fleece), gråa och gröna vet jag..

Men om dom hade equalityline påsar så borde dom kanske finnas på deras återförsäljarlista? :idea:

då kan det nog vara dem! :idea:
Breccia får ta och lyfta lilla luren och höra efter! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Shixle
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka