Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
`
Jag har två BJ som tyvärr är tråkiga . De blev aldrig tama trots att jag försökte, de går numer inte ens att klappa. Om man fångar in dem så är de trevliga att hantera, men de fångas inte in frivilligt..
Jag skulle ärligt talat hellre ha några gulliga dvärgkaniner. Skäms lite eftersom jag inte tycker att djur är några prylar som bara byts ut. Jag tycker inte om tanken på att sälja dessa två och riskera att de hamnar på någon liten yta, typ bur. Och vem vill köpa två halvvilda kaniner? Alternativet är att lämna dem till slaktaren, men det känns lite drastiskt
Känner mig lite rådvill, någon som har input som kan hjälpa?
De behver inte få det dåligt hos någon bara för att de inte är så gosiga av sig.
Jag kan ju bara berätta att ingen av mina kaniner (DV) är knä-kaniner. Båda är sociala men inte mys-kaniner av naturen så jag låter dem slippa. De mår så bra ändå utan mänskligt gos.
Hade jag bott närmare dig hade det absolut varit intressant med en Belgisk Jätte, (har varit sugen på en sådan länge), men det är lite väl långt
Alla vill inte ha en knä-kanin, så för någon är nog dina kaniner det perfekta alternativet även om det blivit så att de inte är det för dig.