Väggbeklädnad i stallet

T

trulla

Är det någon som har tips på vad man kan ha på väggarna i stallet, någon typ av skivor el.dyl. Det ska vara hållbart och helst inte för dyrt.

Myrby Stallinredningar har jättebra plastskivor som man sågar till och sätter på väggarna. De är verkligen toppenbra och inte dyra!

Vi har sk OCB-skivor i stallet. Limmade av överblivna träflis eller hur jag ska förklara. Billigare än plywood och verkar hållbarare (segare). Har byggt dörrar av dem också (utebox) och de klarar väta bra. Limmet i skivorna skall vara ofarligt för hästarna enl försäljaren och dessa har funkat jättebra för oss. Pris hos oss 112:- + moms för 120cm * 240.

Liknande trådar

Anläggning Hej! Tänkte ordna en byggtoa att ha vid stallet till inackorderingarna om kursdeltagare (inte jättemånga). Vi hade en sådan i ett stall...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Litenvit
·
Anläggning Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta...
Svar
14
· Visningar
730
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
4 003
Senast: 13579vas
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 601
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31