Vägkoner..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Stallkatten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 3 451
S

Stallkatten

.. skulle jag behöva till att göra lite övningar med pållen.
Är det någon som använder sådana? Hur höga är de? Var fick ni tag på dem?

Glad midsommar på er alla! :)

Sv: Vägkoner..

Hej!

Jag vet att Hööks har såna jag tror de tar 20 eller 25 kr/styck vet inte om det finns någon annan som har, har inte sett det iallafall

Är inte de konerna ganska små?
Jag skulle behöva i storlek med vanliga vägkoner dvs. ca 1 m höga..

Låna några på obestämt tid från en väg :idea: !

Eller om du vill vara laglig så kan du ringa och fråga vägverker
eller dyl vars man får tag i sådana.

Stallkatten skrev:
Jag skulle behöva i storlek med vanliga vägkoner dvs. ca 1 m höga..
Åk hem till min mamma! Min lillebror hade förr en mani på att samla på sig sådana på vägen hem när han inte var riktigt nykter... Mamma blir nog bara glad om hon blir av med dem...! ;) :D

träningskon finns på h**ks för 25 :-/st och är 31 cm hög och plattan är 19x19 cm.

men lite liten. som dom andra säger. hör med vägverket elr nåt?Lycka till! :banana:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Racesafe säkerhetsväst! Jag behöver hjälp! Jag är så jäkla puckad, läste att man kunde tvätta säkerhetsvästen i tvättmaskinen. Sagt och...
Svar
4
· Visningar
366
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka