vaknar på nätterna (gravid)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: vaknar på nätterna (gravid)

Jag hade det också så..
Speciellt i slutet av graviditeten när det var som tyngst, var väldigt trött men kunde bara inte sova. Då tog jag till propavan varannan/var tredje dag och det hjälpte, då fick jag sova åtminstone nätterna jag tog dom - och det behövde jag för att kånka runt på 25 extra kilo tärde på min kropp.

Sv: vaknar på nätterna (gravid)

ulda skrev:
Hi hi, vänta tills du får barn. ;)

Oups nu gjorde jag ju så där som man inte får göra (kommer ni ihåg Jamtlands tigermammatråd?!)... :o Hatade själv när folk sa så där till mig... :angel:

Sorry.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 200
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 204
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka