Vakthundar!

Sv: Vakthundar!

De har det nog bättre än en del andra hundar. Hörde idag om en hund på ett år blev avlivad nyligen för för den var så skällig :crazy:

Sv: Vakthundar!

Jo kanske, för dom har ju ändå viss kontakt med sin ägare och andra som sköter om dom och jag antar att ingen är elak mot dom.

En del hundar som bor i familjer har det ju riktigt bedrövligt så att bo i familj är ju ingen garanti.

Dessutom har ju dom här hundarna en viktig uppgift i livet, dom jobbar! Så kanske hundarna ändå känner sig uppskattade?

/kt

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 584
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 481
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 922
Senast: Nota
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 312
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur