karamelldrottningen

Trådstartare
Istället för att fråga i den vanliga tråden så öppnar jag en tråd istället.

Vad gör ni den sista april?
Ändrade planer??
Något kul?

Brukar inte göra något speciellt, är ju vanlig jobbdag. I år blir den annorlunda då jag troligen inte jobbar utan väntar på samtal om jag är tillgänglig för jobb och sedan blir det inget.

Jag firar inte, men morsan ville. Gissar att vi eventuellt äter något gott. Annars planerar jag mest att klättra och att sedan titta på film. Ser SÅ mycket fram emot att vara ledig imorgon.

Kliver på jobbet nu, kliver av måndag - oklar tid, förmodligen tidig eftermiddag.
Kan inte bli annat än party, party!

Liknande trådar

Fritid Jag ska tävla hund på Gotland i maj men kommer ha några dagar över för att turista på. Har med en treåring men tänker oss vandring...
Svar
8
· Visningar
319
Senast: Sleepan
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 516
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 367
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 896
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka