Brukade festa förut men efter att ha halvt varit ihjälfusen dom sista gångerna trots underställ och kläder så har jag dom sista åren börjat med traditionen att stanna hemma i värmen. Så blir det även i år.
 
Haha några på andra sidan vägen gick all in på natten och tände världens bål 😆 Trodde först att de hade lyckats tända eld på huset men så var inte fallet som tur var. Nu regnade de inatt ordentligt så hoppas de gick bra med deras bra .. Folk stannade efter vägen och kikade såg jag ..
 
Rapport från gårdagen: lätt släng av magsjuka efter vad jag misstänker var kass rädisa. Innan dess: vanlig fredagsrutin (på en torsdag) d v s hemlagad pizza och ett glas rött.

Något år har jag åkt in till Lund och lyssnat på körsång på trappan, men det var många år sedan. Något år har jag gått ner till byns valborgsmässobål.
 
I år blev det inget firande alls. Jag jobbade halvdag bara.

Vi brukar försöka bjuda över vänner på middag och gå ner till brasan, normala år.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
662
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 783
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp