Istället för att fråga i den vanliga tråden så öppnar jag en tråd istället.

Vad gör ni den sista april?
Ändrade planer??
Något kul?


Brukar gå och titta på eldarna, det tycker jag är trevligt, och äta något gott på kvällen med vänner.

Jobbar halvdag, och sedan hoppas jag på distanserad lunch med familjen. I övrigt blir det nog inte så mycket äventyrligheter.
 
Skriva hemtenta om barns hälsa och sen tänkte jag faktiskt grilla 😅 Var och handlade igår och tog en tur förbi den lokala slaktarbutiken med. Annars inget speciellt i år heller 🙃
 
Det blir middag och födelsedagsfirande hos föräldrarna, i liten skala med bara dem, mina syskon och make och dotter.

Pappa som älskar att arrangera middagar brukar alltid ställa till med ordentligt kalas och infaller det på Valborg (händer ofta) brukar vi gå iväg en sväng och titta på brasa, så det blir lite nedtonat i år. Men jag hoppas (och tror!) att det blir lite sång, en liten brasa i eldkorgen och god middag ändå :heart
 
Jag har jobbat, som en vanlig dag. Fast det verkar som om en del har tagit ledigt tidigt, för hela dagen har varit lite lugnare än normalt. Jag brukar väl inte planera något särskilt eller fira Valborg något speciellt, men i år blir det alldeles särskilt ospeciellt förstås ... Ska unna mig vin!
 
Jobbat som vanligt. Jobbet stänger tidigare men det är min vanliga sluttid på torsdagar så jag påverkas inte.

Nu ska vi grilla lite korv med bröd och äta med potatissallad och chips och dipp.

Jag gillar att titta på elden så tycker ändå det är lite tråkigt.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
673
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Red_Chili
·
Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 822
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp