Brukade festa förut men efter att ha halvt varit ihjälfusen dom sista gångerna trots underställ och kläder så har jag dom sista åren börjat med traditionen att stanna hemma i värmen. Så blir det även i år.
 
Haha några på andra sidan vägen gick all in på natten och tände världens bål 😆 Trodde först att de hade lyckats tända eld på huset men så var inte fallet som tur var. Nu regnade de inatt ordentligt så hoppas de gick bra med deras bra .. Folk stannade efter vägen och kikade såg jag ..
 
Rapport från gårdagen: lätt släng av magsjuka efter vad jag misstänker var kass rädisa. Innan dess: vanlig fredagsrutin (på en torsdag) d v s hemlagad pizza och ett glas rött.

Något år har jag åkt in till Lund och lyssnat på körsång på trappan, men det var många år sedan. Något år har jag gått ner till byns valborgsmässobål.
 
I år blev det inget firande alls. Jag jobbade halvdag bara.

Vi brukar försöka bjuda över vänner på middag och gå ner till brasan, normala år.
 

Liknande trådar

Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
670
Senast: Tranan
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 555
Senast: Breaktown
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 446
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Jag borde minnas hur detta är eftersom jag var med om samma sak förra året 🙈. Om jag kommer börja ett nytt arbete i mitten av April...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp