Våldtäktsförsök anmält i Falsterbo

Sv: Våldtäktsförsök anmält i Falsterbo

Blir Falsterbo stökigare och stökigare eller har det alltid varit så? Tycker det är synd att folk åker lika mycket för att se hästar som att röja runt och supa, särskilt när det är bra många ungdomar där..

Tvärtom det har inte varit så lugnt som i år på väldigt många år.

Jag var där 2007 & 2008. 2007 låg nattklubben där det ligger nu. 2008 låg det vid campingplatsen uppbyggt i tält eftersom dom byggde nya strandbaden då. Var lika mycket fest utanför nattklubben som innanför staketen. Jag skulle då inte gå själv där iallafall. Känns som gjort för våldtäkt med all skog & buskar runt om kring. Men är kanske bättre nu i det nya strandbaden.

Kul hade man iaf. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fyra finalbiljetter stod på spel när zon Polar och zon Syd avgjorde sina sista omgångar i helgens Folksam Ponnyallsvenska. Nu står det...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Sharpless
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 031
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med Falsterbo Horse Show mötte polisen i år oväntat mycket droger i Falsterbo - främst handlade det om kokain. "Det är inte...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Hiss eller diss - del 6
  • Semestra i Norrland

Hund, Katt, Andra Djur