Valfritt täcke?

quigley

Trådstartare
Ja nu undrar jag vilket täck ni skulle ta om ni fick ett (behövde inte betala alls)

Ni kan välja mellan Eskadron, Horseware, Equalityline, John Withaker och Mark Todd...

De är ju nämligen dyra så dom köper man (inte jag i.a.f.) ju inte bara så där...

Sv: Valfritt täcke?

Ett horsewear Rambo supreame :)
Har en helö del HW täcken.. Men ett Supreame skulle jag inte säga nej till ;)

Horseware helt klart....men sen är dom de ända märket som har stl som passar min ponny

Horse ware också, de ända täckena jag har sätt som har i shettisstorlek.

asså jag är ju en sån fjant och fastän jag vet att jag borde köpa ett stalltäcke från Horseware vill jag ändå ha Equilinetäcket med fläta på rumpan :p

quigley skrev:
Ja nu undrar jag vilket täck ni skulle ta om ni fick ett (behövde inte betala alls)

Ni kan välja mellan Eskadron, Horseware, Equalityline, John Withaker och Mark Todd...

De är ju nämligen dyra så dom köper man (inte jag i.a.f.) ju inte bara så där...

Amigo Jersey Cooler från Horseware :love:
http://www.horseware.com/images/products/ACRJ00.jpg

Och något regntäcke från dem.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 632
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som... 2
Svar
34
· Visningar
4 530
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 442
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka