välja hästtransoprt...

cusan

Trådstartare
klurar lite löst på att köpa mig en transport. Undrar just vilka som är bra kvalitet respekive dåliga? Ska man köpa gammal 10 000:-, halvny 25 000 eller nästan ny 50 000:- ? vilka märken rekommenderar ni? undrar just om det finns sadelkammare att hänga på transporten som man kan ta av och använda i stallet också, med hjul typ om ni förstår.. :smirk:

Sv: välja hästtransoprt...

En ny transport sjunker väldigt mycket i värde snabbt. Välj en halvny som förmodligen ligger kvar i ung samma prisklass under många år, om det hålls efter. Välj en transport som passar de behov du och din häst har. Det är onödigt att betala för en massa extra utrustning som man inte behöver. Är det något du speciellt önskar som exempelvis sadelskåp och du inte hittar en begagnad transport som har det så hör med tillverkaren vad det kostar att sätta på det. Om du köper ett släp som är lite äldre kontrollera att alla viktiga delar (golv, underrede osv) är ok, det kosmetiska är oftare enklare och billigare att fixa till själv.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 984
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag har smått uppgivet insett att min gamla trotjänare på fyra hjul är på väg att ge upp. Den är av årsmodell 2010 och har gått som en...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: aiquen
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet... 26 27 28
Svar
555
· Visningar
27 791
Senast: zassoo
·
R
Hemmet Jag och min partner pratar lite löst om att byta ut vårt kök i framtiden (inte än på ett tag pga Oliver Twist-status just nu pga... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 172
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka