Välkommen Alora!

Lycanthrope

Trådstartare
Efter mycket om och men och oseriösa försäljare som både ljuger och drar sig ur så ÄNTLIGEN är hon här. Den där hästen med stort H.

Alora är en quarter på 7 år, e. Golds rebel charm, 155 cm.
Har det vackraste huvud jag nånsin sett! :love:
Tränad tidigare hos Staffan Ljungberg när hon var ca 3,5, men hon mognade väldigt sent, och senare i livet hos Peter Ljungberg, hon sägs ha kapacitet.
Hon är dock utan kondition och muskler så vi ska sätta igång lite lungt.

Jag skulle vilja veta vad ni tycker lite allmänt om henne, och även om någon känner till hennes pappa och kan berätta lite om honom och hans avkommor. :o:D

Har tyvärr inga bättre bilder just nu, de är från ihopsläppet idag.
Och som sagt, hon har inga direkta muskler.

P7280368.jpg

P7280369.jpg

P7280324.jpg

Sv: Välkommen Alora!

grattis till en fin häst, hon ser riktigt trevlig ut

helt underbar:love:

JAg är helt frälst på fuxar dessutom så......:bow:

Grattis,du måste va jäkligt lycklig just nu:)

Vilken goding... Verkligen ett VARMT GRATTIS... tänk så bra ödet ställer till det iaf ibland:D

Grattis till att vara Q-ägare!! :D

Hon är riktigt fin, och finare kommer hon bli med lite mer muskelmassa på kroppen. Skall bli kul att se fler bilder!!

Åh tack alla! :)

Lovar att uppdatera med bilder.

Föresten skrev jag fel på namnet, Alura ska det vara. Men uttalas typ Alåårah.

Någon som känner till hennes pappa, Golds Rebel Charm, eller kanske morfar, Showboy Dun?

Golds Rebel Charm har väldigt många avkommor, och många som presterar bra på tävlingsbanorna. Han ger oftast lugna och samarbetsvilliga hästar. Känner nog till 5 hästar efter honom (alla palomino :D).

Hon ser fin ut din tjej! Svårt att säga på hagbilder dock (på bilder öht för övrigt) och med en hel del muskler kommer hon nog bli kanonfin! :)

Bilder :banana:

DSC02808.jpg

DSC02825.jpg

Provade sadeln jag har, provsatt också! Men den låg inte bra alls så klev av direkt, så nu ska här letas sadel!

Jag känner mig lite.. för stor!? :o
P7290332.jpg

P7290334.jpg

Från ryggen på en quarter :love:
DSC02817.jpg

Hon är verkligen jättefin:)

Du ser inte alls stor ut på henne! Trams!

Är det en westernsadel du är ute efter då?

Golds Rebel Charm har väldigt många avkommor, och många som presterar bra på tävlingsbanorna. Han ger oftast lugna och samarbetsvilliga hästar. Känner nog till 5 hästar efter honom (alla palomino :D).

Hon ser fin ut din tjej! Svårt att säga på hagbilder dock (på bilder öht för övrigt) och med en hel del muskler kommer hon nog bli kanonfin! :)

Vänta lite nu... Din Liona är inte på något sätt släkt med Gold va? Har för mig det... Eller så har jag blandat ihop alltihopa ;)

grymt söt! :love: och du ser inte stor ut på henne. :)
Kul att det löste sig och du fick en fin pålle, efter allt strul :o (läste tråden om oseriös säljare, fyfan :mad: ) :) :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka