Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag varit tyst länge nog. Har varit passiv här på hundforumet länge, men nu jäklar kommer jag bombadera med valpbilder.
Har väntat på valp i flera år, och nu senaste tiden på att rätt tik ska få valpar. Nu på torsdag är de leveransklara och hem till oss flyttar då BOSSON
En liten sobelhane (Shetland sheepdog) som gick igenom besikting idag UA, dock CRD på ögonen (vanligt inom rasen)
Äntligen!!!
(Fler bilder kommer, och stoor bildbomb kommer på tors/fre)
Underbart söt valp, Grattis!!
Jag blir alldeles sjuk, för jag skulle själv egentligen ha en liten sheltievalp hemma just nu, men hon visade sig ha måttlig crd så då blev det inget av. Jäkligt tråkigt eftersom hon var helt bedårande - men jag ville ha en valp som var fri på ögonen. Så jag får vänta ett tag till...
Andrea1:
Tack så jättemycket, det pirrar i hela kroppen nu och jag tror inte att jag kommer sova mycket i natt vill bara att det ska vara morgon
Åh va roligt att du hade en liten sheltie hemma Allt gr bra med den?
Pumah:
Tack så mycket! Jag är själv totalt såld på honom åh va tråkigt att du inte fick nån. Tyvärr är ju CRD rätt vanligt.. Men du ska ha en sheltie i framtiden som är fri på ögonen då? Tack igen!!
Jo går riktigt bra med henne, går valpkurs med henne nu, och hon är verkligen stencool. Lär sig så otroligt fort så man nästan blir förvånad
Du kommer få det helkul, och passa på att njut nu när han är bebis, för det går väldans fort, och knäpp massor med kort!!
Åh va roligt!!
De ska bli spännande och se hur Bosson reagerar här hemma, för han är en riktig cooling, hos veterinären satt han bara på bortet skitsnällt. Likadant som uppställningskortet längst upp. Skitcool och bara ställde sig Hoppas de håller i sej
Åh nu är de bara ett par timmar kvar
Nu är han hemma!!!!! Sover som en stock nu. Helt tyst i bilen hem, helt otrolig hund, så trygg och harmonisk i sig själv. Väldigt lugn Hoppas natten går bra Bildbomb kommer i morgon