Vallfari lätta höst!!!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Naggur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 222
  • Visningar Visningar 17 342
Sv: Vallfari lätta höst!!!

Jag såg dina domarkommentarer för jag reagerade att det stod "energifattigt" på alla gångarter.
Men om det stod något mer minns jag inte.

okej. tack! fast de visste jag ju redan=) men jag tycker faktist att det såg bättre ut än vad det kändes. förutom galoppen. trodde inte han va så låång=) men de är bra att bli filmad så man vet vad man gör för fel=)

det är jättebra att bli filmad. Minns i somras näre jag tyckte Fjalar var jättesamlad och kändes jättefin så var han på film väldigt lång och lite framtung :P

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
446
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 436
Senast: Edla
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
13 394
Senast: Valle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 409
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025