Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahah, du kommer alltså vara helt slut när det är dags?Hämtar Betty en dag tidigare. Så ikväll.
Har vaknar en gång i kvarten känna det som hela natten, har redan hunnit nervösbajsa och känner mig upp i varv. Herregud, hur ska denna dagen gå?![]()
Hahah, du kommer alltså vara helt slut när det är dags?
När jag hämtade Ammo åkte jag ju tåg på morgonen till uppfödaren för att bo över. Den nervösaste tågresan i hela mitt liv.
Haha, jag avundas dig inte - även om valpdelen är kuul!Japphar blivit tvungen att ta morgonpassen på jobbet imorgon och på måndag med så kommer vara riktigt sliten
hehe bra då är jag inte ensam om att känna såhär. Hur långt hade du att åka?
Haha, jag avundas dig inte - även om valpdelen är kuul!
Jag bor i Lund och uppfödaren i Linköping, så vad tog det? 3,5h typ? När jag väl var hos uppfödaren var det lugnt. Hon är så enkel att träffa så(Ja, och så fick jag ju öl med
)
Jag har som tur ingen stressmage, annars hade den tågresan varit ganska kaosartad ja.Haha det vore dumt om du gjorde det
Oj jag hade nog fått spendera den resan på toan, tur jag bara har en timme till upf. Min stressmage hade nog havererat annars
Tur med ölen att stilla nerverna medsmart uppfödare.
Lyckans ostJag har som tur ingen stressmage, annars hade den tågresan varit ganska kaosartad ja.
Mmm, hon har tänkt till(Jag var även med och besiktade bilen, handlade mat och vinkade av några valpar till sina nya ägare
)
Ja det har vi. Det ska sägas att vi var bekanta med varandra sedan innan med och har gemensamma vänner med även om vi aldrig "umgåtts privat" innan men har träffats ett par gånger i hundsammanhang. Min ras är ju inte så stor - så är man lite social och med på events så skaffar man sig snabbt kontakter. Vi pratar kanske inte superofta min uppf och jag, men vi kommenterar varandras bilder på fb etc och håller oss uppdateradeLyckans ost
Det där är riktigt smart. Har ni bra kontakt fortfarande? Man lär känna varann ganska bra när man umgås sådär. Har gjort likadant när jag sålde ponnyn och spekulanten (som blev ny ägare sen) hade åkt 5 timmar tåg. Lättare att lämna ifrån sig djuren när man vet att personen är reko mer än under den intervjuliknande situationen som lätt blir när man ses en kortare stund![]()
Hämtar Betty en dag tidigare. Så ikväll.
Har vaknar en gång i kvarten känna det som hela natten, har redan hunnit nervösbajsa och känner mig upp i varv. Herregud, hur ska denna dagen gå?![]()
3,5 månad ung och första mjölktanden tappatDom är så söta när det börjar bli gluggar i käften
![]()
Lycka till! Det kommer att gå jättebra, det är ju bara härligt att få hämta hem en efterlängtad liten valp :-)
Lycka till - det kommer gå jättebra!Hämtar Betty en dag tidigare. Så ikväll.
Jag hade inte ens väntat mig det riktigt än - dom brukar vara mer 4 månader när dom börjar ramla utDet där går jag och väntar på med Disa nu, hon är ju 3 månader. Kollar munnen på henne varje dag, vilket hon tycker är totalt onödigt (fast bra träning!)
Min är ju inget utställningsämne enligt uppfödaren, så vi ligger nog lågt på den fronten. Men däremot så tror jag att hon har bra talang för viltspår. Eller - hon får bli det som passar henne bäst!Tack, tror inte heller att det kommer bli några problemintalar mig att om jag kan uppfostra några hundra kilo häst så borde jag kunna få det trevligt med en hund också. Har ju hållt på med djur i större delen av mitt liv, men nervöst det ska gudarna ha klurt för sig att det är
Hur går det med din nu? Planerar du att ställa henne nått i vår? (kanske hamnar på samma)
Jag hade inte ens väntat mig det riktigt än - dom brukar vara mer 4 månader när dom börjar ramla ut![]()
Ja, alltså, jag skäms... Kommer inte ens ihåg hur gammal min valp är - hon är ju faktiskt 4 månader och inte 3...