Valp 2015 - del 3

Är det inte underbart så säg? :D Otis börjar ju bli ganska klar i kroppen, men det dröjer nog ytterligare 1 år innan t ex hans huvud vuxit klart.
Mentalt brukar de inte heller vara så snabba på att utvecklas. Hans far började bli någorlunda vuxen när han var 4-5 :p
Tror Wachtel och dobermann är rätt lika på det sättet :D

@Wingates Verkligen så! :D
Viss skillnad mot Otis :laugh:

Otis 4 månader:
DSC_2988.jpg

Han borde för alltid behållit den frillan :D:D:D:love:

Va duktig hon är! :)
Får mig att inse att jag nog använder lite mkt handsignaler i rallylydnaden... :o
Tack :D Jag försöker att göra så få men tydliga signaler som möjligt. Flaxar jag runt hejvilt, ja då gör hundarna det med :p Sedan är jag kanske lite påverkad av att ha hållit på med vanlig tävlingslydnad först. Jag vill tex ha ett likadant fotgående i rallylydnaden, men vet att många nöjer sig med att vara betydligt "slappare" där och det behöver ju inte vara lika petigt i rallyn heller.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 594
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 421
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka