Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba :o

(Halvt på skoj)

Nu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba :o

(Halvt på skoj)
Jag personligen är en sån där person som aldrig skulle kunna ta en vuxen omplacering (har gällt hamstrar, kaniner m.m. också), så jag tycker inte att det är ett dugg konstigt med valplängtan :p

(Halvt på skoj)

Jag har ju valp för första gången på typ 20 år och jag känner väldigt mycket att jag behöver en vuxen hund (inte istället för valpen såklart utan OCKSÅ).

Tanken var ju att jag skulle haft två men Jackie blev väldigt mycket sämre i sin sjukdom och fick somna in ett par dagar inna jag hämtade valpen.

Min långa väntan på valpen blev idag sju dagar längre. Det inträffade en sak som gör att vi behöver hämta valpen veckan efter istället, bäst för valpen så.

Grymt tråkigt, jag håller på att längta ihjäl mig.

Har jag sagt att vi kallar henne Vampyria :nailbiting:

Blod1.jpg

Blod2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 052
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: dobbis
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 141
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 863
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III