Valp som frossat i kattmat

kenneth

Trådstartare
Valpen har varit på logen och hittat katternas torrfoder. Har nog satt i sig 6-7 dl. Det är en borderterrier. Vad göra?

Sv: Valp som frossat i kattmat

Se till att hunden rör på sej ordentligt så maten kommer ut den naturliga vägen, med så mycket mat i magen behöver den nog lite motion som hjälp att få ut maten!

Den kommer säkert bli törstig också. Lycka till med den lilla valpen. :)

Lite extra motion, fri tillgång till vatten samt att jag skulle dra in kvällsmålet av hundens egen mat när den ätit så mycket. Lycka till! :)

Kan berätta att valpen verkar repa sig. Magen står fortfarande ut som en spärrballong dock.

Liknande trådar

Hundhälsa Vår valp som är strax över 4 månader har haft kraftig diarré i 2 dagar. Bara spruta, bajsar typ 5-7 ggr om dagen. Han mår bra och äter...
Svar
18
· Visningar
921
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
822
Senast: ameo
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 528
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka