• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Myran88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 170
M

Myran88

Min vovve som jag skrev om förrut som fick två döda valpar, fick en till sen... långt senare... som lever.
Men han har så konstig färg på tassar/nos, röd-lila liksom. Någon som har nån aning va de kan va? Han e väldigt liten för sin ras, men pigg och skrikig.

har du fått valpar förut och det ser annorlunda ut nu??? annars så är valparna vädigt illröda på tassar och nosar när dom föds....själv tycker jag dom ser "onormala" ut...är valpisen f.ö frisk och äter, och ramförallt att modern är frisk är det nog ingen fara....

Ta med valpen och tiken till en veterinär tycker jag. Hon kanske har kvar en död valp till i sig iom att ni inte lade märke till att hon hade en levande valp kvar. Hur långt senare kom han? Vi på det här forumet är inga veterinärer, vi kan inte tala om för dig om den här valpen är frisk eller inte. Tiken kan dö om hon har kvar döda foster, moderkakan osv...

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 105
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 985
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31