Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
idag anlände två små valpar, en pojke och en flicka, båda röda. komplikationsfritt och nu ligger de och sover med mamma i valplådan, mätta och nöjda bilder kommer när de är så pass stora att de inte ser ut som råttungar längre
Vi familjen tingade ÄNTLIGEN på en hanvalp från en kull som var beräknad den 4/7, har dock ännu inte hört något från uppfödaren så återstår att se när valparna anländer. Ååååh, kan knappt vänta!
Imorgon blir jag hundägare till en liten pudelkorsning! Om hon går igenom besiktningen men det hoppas jag verkligen =) Har en dvärgpudel sen innan som är 6 år så nu är han redo för en lillasyster
Den 12/6 kom två underbara Pomeranian-tjejer till världen!
Jag har haft rasen i snart 9 år (och kommer aldrig att byta!!) och detta är min första kull. Ev. ska jag spara en valp.
1 vecka gamla:
En liten uppdatering sen mitt senaste inlägg: Valparna föddes 8/7 och det blev 2 tikar/4 hanar. Så eftersom vi ville ha en hane har vi nu tingat en Black & Tan färgad Cavalier/Amris hanvalp som vi kommer få hälsa på under v.32!
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Trädgård & Växter Vårt växthus med kanalplats
Det var jätteenkelt att gjuta ner stagen. Snabbcement , bara att hälla i och vattna. Jag är extremt ohändig...
Hästmänniskan Vill man ut och tävla lite är det dock hemskt tråkigt att behöva tävla mot snart 18åringar som 11-12 åring. Även om man bara tävlar 'på...