Valpar, valpar och valpar

K

KaZa

surrar det i huvudet dagligen nuförtiden. Jag ska ju bli "mormor" om 21 dagar. Min lilla schäfertjej är ju lite smårund nu och hon har bara för någon dag sedan mitt under promenaden kastat sig om för att titta på magen. :confused: Kan det vara att hon känner bäbbarna när de lever om där inne? Eller när kan man börja känna dem?

Ska till uppfödaren imorgon och visa upp min lilla tik och då ska jag peppra henne med frågor. :o

Skönt ändå att uppföddaren ska vara med under hela tiden. Då jag aldrig haft en kull tidigare.
 
det går nog bra,du får skriva sen å säga hur många du fick :Dlycka till ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 620
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 296
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 296
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 943
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp