Welsh

Trådstartare
Nu har våra blandrasvalpar kommit. Hitills är det 7 hanar och en tik men det känns som det skulle vara en kvar.:love: raserna är Berner sennen och Entlebucher sennen.

Sv: valpar

på allmän begäran...
mer kommer i morgon när de är lite större...
de är ju inte riktigt söta ÄN
valpar2007.jpg

Lite söta är dom allt redan;)

Vad kul att det åtminstone blev en tik! Det var bara hanar när jag fick rapport!

Vilka korvar.

Jag döööööööööööööööööör.

Nu ska jag tipsa min arbetskamrat om en liten tur till ön, för JAG ska inte ha någon hund säger sambon.:devil:

Inte för att förstöra din tråd eller så men varför avlar du fram blandraser?

hihi missade du den stormande tråden då jag berättade om att daghunden satte på våran tik:crazy::rofl: Det stormade rätt så bra i den då jag inte ville spruta tiken. Det är alltså ingen planerad kull men likväl välkomnad och älskad för det. Mamman är röntgad och kollad ua men pappan är tyvärr för ung för att ha gjort det redan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 381
Senast: Capybara
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka