Sv: valpar

de blir sötare och sötare...
DSC_0003s.jpg

DSC_0010s.jpg

DSC_0012s.jpg

DSC_0015s.jpg

ÅÅÅååå sista bilden är ju helt underbar! Så söt!

Grattis till de små söta!

:)

en vecka till...

valp1_070508.jpg

valp2_070508.jpg

valp3_070508.jpg

valp4_070508.jpg

Nu börjar man se personligheter i dem.
Varje morgon när man vaknar så sitter man bara och tittar på dem.
Snart går de helt och hållet, än så länge är det lite ostadigt...

*ljuvliga*:love:
Tur att jag precis har fått hem en ny valp här hemma annars så hade jag nog kommit och våldgästat er! :angel:

Hade jag inte precis blivit med valp hade jag lätt varit spekulant :love: Sjukt söta, njut medan du kan. Min har på bara två veckor fått masa här på lilla valpmagen :cry: men i gengäld upptäcker man ju så mycket annat underbart. Som när hon lärde sig hoppa upp i soffan igår och låg och snusade på tvätten ;) Lycka till

Så fort tiden gick. Nu är alla valparna sålda och endast en kvar som väntar på sin matte (som komer efter midsommar)
Är nöjd med valpköparna, de flesta har redan haft en Berner och vet vad rasen har för fel o brister. Endast 1 familj är förstagångs hundägare men oh vad de har läst på. Långt har de åkt till sina nya ägare. Från Härnösand i norr till Trelleborg i söder. Gotland i öst och Lidköping i väst. Nu hoppas jag att det ska gå bra för alla våra valpisar:bump:

Åh vad skönt!!
Jag var rädd att det skulle finnas några charmtroll kvar till utställingen 14 juli som man skulle vara "tvungen" att titta på..........

Åh vad skönt!!
Jag var rädd att det skulle finnas några charmtroll kvar till utställingen 14 juli som man skulle vara "tvungen" att titta på..........

tssss vem vet vad sambon har fixat åt dig:devil:Nejdå skämt o sidå, skönt att alla har fått så bra köpare. Har inte sett någon anmälan ännu på en viss liten Raspe, skynda på nu, bara för att det finns ett slutdatum så innebär inte det att man ska anmäla sig den dagen:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
404
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 381
Senast: Capybara
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka