Bukefalos 28 år!

Valpen azar i Mariestad är död

Calazirya

Trådstartare
Tyvärr är nu valpen funnen död..

Här kan ni läsa

Jag tänder här ett ljus
24531088


Och sänder en tanke till husse och matte :cry:
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Hemskt. :( Hur gammal var han?
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Tråkigt!
Men måste vara otroligt skönt att få veta vad som hänt. Hellre en död hund än att inget veta och gå i ovisshet, sånt måste vara hemskt.
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Han var inte året än, vet inte exakt .. mellan 6-8 månader (?)

GRANA!

Jo och tydligen hade han dött ganska omgående efter att han sprunigt bort, så man kan bara hoppas att han slapp en sakta och plågande död.
 
Senast ändrad:
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Calazirya skrev:
Tyvärr är nu valpen funnen död..

Här kan ni läsa

Jag tänder här ett ljus
24531088


Och sänder en tanke till husse och matte :cry:

Tänder ett ljus jag med....har tänkt mycket på hunden faktiskt....men som Grana säger....tur dom hittade honom iallafall...jag fann aldrig min hund...och den ovissheten är inte kul heller.
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Nej jag lider med dig...

Det är befriande att åtminstone hitta djuret, död eller levande än att aldrig få veta..
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Vi har en hittad och en försvunnen... :'( Jag tycker fortfarande att jag ser henne stå under en buske i en skugga. Nu är jag inte mer på det stället hon försvann ifrån och det är nästam skönt. Då slipper jag se henne stå efter vägen. Varje gång jag åkt där så har jag framkallat bilden av henne så hårt så jag tror att det är sant.
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Men fy så sorgligt :cry: :cry: :cry:
Men håller med, det hade varit värre för ägarna om han inte hittats. Gud vilken obeskrivligt hemskt känsla det vore att inte veta, kan bara föreställa mig... :(
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Fyyyy... Jag hade aldrig kunnat släppa det. Jag hade, som du, sett hunden överallt. För resten av mitt liv.

Alla:
Det är verkligen beklämmande att läsa om dessa siare som sagt både det ena och det andra när hunden i själva verket redan var död.
 
Sv: Valpen azar i Mariestad är död

Fyy, så gräsligt, Tippan. :cry: Jag hade inte heller kunnat släppa det. Håller med om att även om det är ledsamt att hunden dött, så hellre det än att hela tiden hoppas att den ska bli återfunnen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 769
Senast: anna_panna
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 320
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 634
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Hejsan Jag och min sambo är lyckliga husse & matte till en japansk spets på 6 månader. Vi är dock rädda för att vi har gett våran valp...
Svar
4
· Visningar
2 068
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp