Valpen med annorlunda färg!

Lycanthrope

Trådstartare
Någon som vet vad detta är för färg? :angel:

Våran nyinköpra schabrador valp, 10 veckor :love:

DSC00419.jpg

Kolla svansen, skarp linje nästan vid roten, sen är den kolsvart :)
DSC00408.jpg

DSC00411.jpg

DSC00412.jpg

Sv: Valpen med annorlunda färg!

Är nån av föräldrarna grå Schäfer?

De brukar vara åt det hållet i färgen som valpar med ett markerande band på svansen.

Föräldrarna är båda svarta, labrador liknande schabradorer.. de ser nästan exakt ut som labradorer. men hälften av valparna blev gula med mörk nos, ett par svarta, några spräckliga, och så denna lilla krabaten. han är då andra generations schabrador, tror jag?

Färgen vet jag inget om, men fy farao vad söt!! :love:
Fick ta bort min schabbe i slutet av april och nu längtar jag efter en ny hund så jag nästan kan dö. Vart bodde du sa du? :angel:

Sådär såg min kompis valp ut (schabrador) när den var valp med, men när han blev äldre blev han helt svart istället.`Men de vita tecknen på bringan och några av tårna som var vita från början behöll den.

Vi bor i Kalmar :D
Det finns fler valpar kvar till salu fortf.. :angel:

ja han e massa söt :love:

Haha, den bilden e ju bara konstig :o
men tack ,han e en söt buse

fler kort kommer snart!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
487
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 054
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 160
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka