valpen till stallet imorn ?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare ridskoleryttare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 789
R

ridskoleryttare

min lilla valp är nu 9 veckor ... tänkte ta med henne till stallet imorn ... tror ni det går bra ? hon är tuff ... aldrig rädd men hon är ju såå liten .. 1 kg nu stallet är litet - folket vet att jag har en liten valp ... hästarna är inte inne och det lär va ett par pers där .. så rätt lugnt , ska inte stanna länge utan bara titta förbi hur tror ni det blir ?

Sv: valpen till stallet imorn ?

Äsch, min hund fick vara med i stallet från första dagen, och det har aldrig skadat honom.
Så länge det inte blir för länge eller att valpen verkar stressad så är det nog ingen fara. ;)

Sv: valpen till stallet imorn ?

Min fick också vara med från början tänk på bara att det är rätt så kallt ute nu så det inte blir för lång stund eller att du lägger ut några varma filtar på stallgolvet som den kan lägga sig på.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 611
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka