Välplacerade icke westernraser!

Sv: Välplacerade icke westernraser!

Ni skulle inte kunna ta allt det där via pm istället?

Själv skulle jag ju faktiskt vilja höra om det finns fler hästar som placerat sig bra, gärna av ovanligare westernras. Finns det tex fullblod, halvblod och hästar av den typen?

Nix.

För övrigt har vi en kille i vår klubb med ett fullblod som placerat sig hyfsat på B-nivå om jag inte missminner mig, fast nu är visst hästen till salu tyvärr.

Sen så finns Petra H och Donna som är fjording som tagit många SM-medaljer genom åren.

Sv: Välplacerade icke westernraser!

Jo då, vi lever och frodas :D Har ju dragit ner på tävlandet som jag skrev men gör en del uppvisningar och sånt. Zorro är sig lik men gråare, när vi var och tävlade förra året var det en kvinna som frågade om han kommer att bli brunskimmel när han blir stor :D:D:D

Just nu är han lekkompis till ett fem veckors föl och de har jättekul ihop, rasar runt i hagen som småungar.

Allt bra med dig?

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 317
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 568
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 234
Senast: Sasse
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 180
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden