Valptand som gått av?

Tonto

Trådstartare
Jag lekte lite med min valp (lite över fem månader) som har haft både sina nya huggtänder och sina gamla kvar samtidigt. Ena tanden lossnade nyss, med ett knak. Nu oroar jag mig för att tanden har gått av istället för att lossna, behöver man åka in akut och fixa det här eller ska jag ringa vet imorgon och fråga?

Bild på det som trillade ut.
RV1sqbF.jpg

Jag lekte lite med min valp (lite över fem månader) som har haft både sina nya huggtänder och sina gamla kvar samtidigt. Ena tanden lossnade nyss, med ett knak. Nu oroar jag mig för att tanden har gått av istället för att lossna, behöver man åka in akut och fixa det här eller ska jag ringa vet imorgon och fråga?

Bild på det som trillade ut.
RV1sqbF.jpg

Ser hel ut

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 126
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort... 2
Svar
28
· Visningar
3 014
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 218
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka