Välsittande ylletäcke

Harbor

Trådstartare
Har tänkt inför hösten/vintern införskaffa ett välsittande ylletäcke. Har ett sen tidigare men problemet är att det halkar ner under bogen och sätter sig som ett spännband runt övre frambenen. Kan någon rekommendera någon välsittande modell?
Har sedan tidigare HW och Hansbo som sitter väl. Bucas är för trångt.

Sv: Välsittande ylletäcke

Har tänkt inför hösten/vintern införskaffa ett välsittande ylletäcke. Har ett sen tidigare men problemet är att det halkar ner under bogen och sätter sig som ett spännband runt övre frambenen. Kan någon rekommendera någon välsittande modell?
Har sedan tidigare HW och Hansbo som sitter väl. Bucas är för trångt.

Finn Tack :)

Deras ylletäcken sitter jättebra även över bogarna. De har omlottknäppning.

Sv: Välsittande ylletäcke

Vi har från Horseguard till båda hästarna. Höga och "smala" i bogen så sitter superbra även efter en sväng i hagen! Täcker liksom hela bogen ordentligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras... 2
Svar
30
· Visningar
2 190
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 948
Senast: Murphy
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 219
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka