Vända skärmen på laptopen?

Sv: Vända skärmen på laptopen?

Titta bland ikonerna på listen nere till höger på skärmen om du har en ikon som heter : Intel (R) Graphics media accelerator Driver. Högerklicka på den, välj grafikalternativ och sedan rotation. Där kan du återställa skärmen :laugh:

Tack för ditt svar. Jag hittade inte den men lyckades återställa till inställningar vid ett tidigare datum :laugh:

Högerklicka på skrivbordet och grafikegenskaper, där hittar du fortast så du kan ändra tillbaka ;D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
406
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
401
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
331
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25