Vandrande pinne och löv

Sv: Vandrande pinne och löv

Hahhaha! Dom är för roliga! :p:p

Tror inte att det finns vilda i sverige men vet att det finns utomlands, nån äcklig ras som kan bli typ 50cm! :crazy:

Usch, nej kryp är inte riktigt min grej! ;)

(Men jag avgudar ormar :love:)
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Roliga? :eek::eek::p

Usch huuaaa!! Rysningar i hela kroppen :D TUR att det inte finns såna i sverige! Kanske några som rymt..

Ormar är okej, i bur. Spindlar som är tama också! Men det måste vara uppfostrade sådana ;)

Den dära som kunde bli 50cm, såg du det på nyheterna idag? :D
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Hehehe, sånna som inte bits är jag noga med! ;) Drömmer om att få ha två (så att dom har sällsap) vackra majsormar i ett härligt och stort rum så att dom verkligen trivs! :love:

Nää, det hörde (läste?) jag för längesen! :)
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Roliga? :eek::eek::p

Usch huuaaa!! Rysningar i hela kroppen :D TUR att det inte finns såna i sverige! Kanske några som rymt..

? :D

jag tappade ut minst ett hundratal i vårt radhus när jag var yngre, så nog fanns det några då iallafall....
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Samma här! Jag hade värsta uppfödningen och hela gänget rymde:D
Tror de är tvekönade för det var ena riktiga rackare på att reproducera sig!
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Ja de är tvekönade...
Och en dag när (även) jag som liten hade sådana kryp fanns de ÖVERALLT, utom i lådan där de bodde :crazy:

(en gång gjorde jag dessutom det fina misstaget att "vattna" djuren direkt i burken...det luktade ganska illa efter ett tag och var ingen vacker syn :angel:)
 
Sv: Vandrande pinne och löv

På tal om... Hörde på radion om en som hade tappat bort sin vandrande pinne i huset, 6 år senare hittade de den (levande) bakom ett av elementen, den var riktigt stor då! :eek: :D
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Men de är ju så söta ju! Speciellt när de vaggar fram och tillbaka sådär, ser så roligt ut:p. Vi hade två australiensiska vandrande pinnar när jag var mindre. Helan och Halvan hette de:D.
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Jag hade blivit GALEN om jag var tvungen att se på dem när de går fram sådär trevande och långsamt. Khaa. Kan inte ens titta på de nyfödda kattungarna i stallet när de kryper omkring i lådan x)

kl

Men den här var väl ändå lite söt? Ser ut som ett mjukiiisdjuuur :love:
bfffpx.jpg

dxmqf7.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Vandrande pinne och löv

(en gång gjorde jag dessutom det fina misstaget att "vattna" djuren direkt i burken...det luktade ganska illa efter ett tag och var ingen vacker syn :angel:)

Vad hände? Drunknade dom eller?
/en som aldrig har haft pinnar som husdjur :p
 
Sv: Vandrande pinne och löv

De...(jag hoppas detta är preskriberat så jag inte åker dit för mord, djurplågeri eller liknande...)...MÖGLADE :eek::crazy::confused::o
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Hur kan man vattna sina djur så att dom möglar? Hur äckliga djuren än är.. :crazy::rofl:
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Känns som om jag är på jobbet innan jag kanppt gått upp ur sängen. En atlasspinnare...
 
Sv: Vandrande pinne och löv

Jag tycker att vandrade pinnar är lite småläskiga... Det var lite sådär att känna något som kliade mot benet när jag satt i tältet i vårat camp vid Lake Magadi i Kenya en månad sen och titta dit och hitta en vandrande pinne gåendes på en... brrr....

Jag försökte lyfta ut den snällt men den råkade dö... :o
 

Liknande trådar

Äldre Sitter just nu en äcklig sak ute på uteplatsen som jag var stensäker på att det var en pinne,men gubben sa att det rörde på...
2 3
Svar
53
· Visningar
11 378
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ Jag fick hem min beställda bok igår och var rejält nyfiken efter att av en slump snubblat över Ann Fernholm på nätet och läst på hennes...
Svar
15
· Visningar
1 974
Senast: Mia_R
·
Hästvård Min nordsvensk gör något jag inte sett tidigare med huvudet. Sambon berättade för några veckor sedan att han sett henne göra så, och...
Svar
13
· Visningar
2 505
Senast: Andrii
·
Hundavel & Ras Varför gör man såhär: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=10-bn34-2fE Varenda hund blir rädd och ja... :crazy...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hönstråden II
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

  • Hijabis i stallet!
  • Pivo
  • Nybörjarponny!

Omröstningar

Tillbaka
Upp