Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har sålt en unge som flyttar om ett par veckor. Nu bor de ute och nya ägaren ska ha den inne så nu ska jag gradvis vänja den vid varmare temperatur. Hur länge behöver den vara i varje "steg"?
Man ska ju helst ta in dom i slutet av sommaren då temperaturen nästa är samma inne och ute. Men de jag skulle göra är att börja med att flytta buren till ett uterum, om man har till gång till de eller till ett rum som är lite kyligare än inomhus.
låt kaninen vänja sig i några dagar sen börja försiktigt ta in den några timmar om dagen. Kanske börja med 30 min sen 1 timme sen två timmar osv tills man tycker att den inte är så varm, man kan känna på doms öron, om öronen är varma kan de tyda på att kaninen är lite överhettad.
kanske ett försent svar men hoppas de kan hjälpa till nästa gång
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Hästnyheter Jag sitter en del vid den elektroniska tidtagningsdatorn när jag funktionärar på våra hemmatävlingar. Typ den viktigaste uppgiften är ju...
Hästnyheter Det kan ju vara så att hennes första reaktion var att han inte skulle säljas och när hon tänkte efter så ändrade hon sig. Det är ju stor...