• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Gefjun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 749
G

Gefjun

Här är det rena rama brukshundklubben på kyrkogården och i kyrkparken! Är det så där ni bor också? Jättebra att gå där och träna kontakt med valpen. Men är det inte lite konstigt att alla hundägare dras dit? Vissa låter t.o.m sina hundar hoppa över häckarna och bada i fontänen :eek: !

Sv: Vanligt?

Vi har en kyrkvaktmästare, som Inte tycker att man ska ha framförallt lösa hundar på kyrkogården. OM det måste vara hundar där, ska dessa vara kopplade och får endast befinna sig på grusgångarna. Absolut inget hopp & lek på kyrkogården !!

Sv: Vanligt?

Här bryr de sig inte, men självklart så vill de ju att man plockar upp efter hundarna och att de inte badar i fontänen. Jag jobbade där för två år sedan och det var hundar där dagarna i ända. Men det är klart, det ÄR fint att gå där och så har man skogsvägar intill.

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Där vi bor finns det mycket varg. Hunden här hemma brukar vara ganska känslig och kunna reagera starkt på saker i omgivningen. När vi...
Svar
16
· Visningar
1 108
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 725
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 676
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka