Vanvårdad hund, vad göra?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare andalusia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 299
Sv: Vanvårdad hund, vad göra?

Kanonbra gjort av dig! :bow::bow::bow:
Håller alla tummarna för att veterinären kan hjälpa hunden!

Det borde finnas fler som du där ute och inte bara folk som snackar bakom ryggen och gnäller utan som tar tag i saken! ;)

Fantastiskt bra gjort, du ska känna dig stolt! Fortsätt i samma stil så ska du se att du kommer att hjälpa både hunden och tanten -nu kanske hunden får den vård den behöver och då kan hon ha kvar den längre!
En stjärna i boken till dej! :laugh:

*kl* bra gjort.... :bow: Jag gissar att tantens voffe bör somna in.... och det blir ju skönt för vovven, men jag undrar hur det kommer gå för den stackars tanten :cry: Jag tror inte hon medvetet misskött sin hund.... låter inte så.... låter snarare som om hon har lika dålig hälsa som hunden.

*kl*
Om nu vovve måste somna in så kanske tanten kan tänka sig att ta hand om en katthems-katt? Då slipper hon känna sig ensam plus att hon gör en god gärning för en hemlös katt. Katter är ju heller inte lika krävande som hundar. (Nu tänkte jag på promenader och aktivering i allmänt)
Bara en tanke från min sida. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 596
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka