lakrits Trådstartare 14 Okt 2005 #1 Vart tog tråden på avel vägen angående korsningar travare/halvblod? Hittar den inte någonstans? Har ni tagit bort den
Vart tog tråden på avel vägen angående korsningar travare/halvblod? Hittar den inte någonstans? Har ni tagit bort den
Gnist 14 Okt 2005 #2 Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? Nä den är inte borttagen Här är den
lakrits Trådstartare 14 Okt 2005 #3 Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? Oj,,, Jag fick för mig att den låg på avel... Tack så mycket
Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? Oj,,, Jag fick för mig att den låg på avel... Tack så mycket
O Olinda 15 Okt 2005 #4 Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? lakrits skrev: Oj,,, Jag fick för mig att den låg på avel... Tack så mycket Klicka för att se mer... Vilken av dem det finns ju typ 20 st...
Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? lakrits skrev: Oj,,, Jag fick för mig att den låg på avel... Tack så mycket Klicka för att se mer... Vilken av dem det finns ju typ 20 st...
Gnist 18 Okt 2005 #5 Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? Är ganska säker på att det var den jag länkade till, som hon efterlyste...
Sv: var är tråden travare/halvblod på avel någonstans? Är ganska säker på att det var den jag länkade till, som hon efterlyste...