Bukefalos 28 år!

Var fins batteridriven beslyning att köpa?

Rie

Trådstartare
Ska ha till utedasset vid stugan. En som man sätter på väggen/i taket och kan sätta på genom att antingen trycka på en knapp eller med touch.
Någon som vet var jag ska börja att leta?
Gick igenom Ö&B idag utan resultat.
 
Ska ha till utedasset vid stugan. En som man sätter på väggen/i taket och kan sätta på genom att antingen trycka på en knapp eller med touch.
Någon som vet var jag ska börja att leta?
Gick igenom Ö&B idag utan resultat.

Jag har hittat jättebra LED-strips på eBay, det finns hur mycket som helst när det gäller batteridrivna LED där. Samma med Aliexpress.
 
Tack för förslagen. Ska kolla hemsidorna.
CO verkar ha några saker, men med rörelsedetektor som lyser i 12 sekunder. Trist att bli sittandes i mörker eller vara tvungen att vifta med armarna när man sitter i utedasset för att det ska lysa....
 
Nu har jag lärt mig att söka på LED, de tar så lite ström att de kan gå på batteri. Då hittade jag tre olika på CO. Blir nog ett besök där för att klämma o känna....
Kostar heller ingen större förmögenhet om det inte blir perfekt, då kan jag byta ut den när jag hittar Den Perfekta Lampan...
Jula o Biltema är längre bort så det blir i andra hand.
Det finns många solcellsdrivna belysningar. Hjälper inte mig då den ska sitta i mörker. Då lär den inte lysa när man vill, när den inte fått laddning....
 
Tack för förslagen. Ska kolla hemsidorna.
CO verkar ha några saker, men med rörelsedetektor som lyser i 12 sekunder. Trist att bli sittandes i mörker eller vara tvungen att vifta med armarna när man sitter i utedasset för att det ska lysa....

Haha - var på toa när vi var på julbord med jobbet på ett "fint ställe" och detektorn till lyset satt så knäppt till att det inte ens hjälpte att fäkta med armarna när det slocknade!!!
Inte förrän efteråt kom jag på att jag borde tagit en tom toarulle och kastat mot dörren eller nå't! :meh:

Duschade hos kompisar som har rörelsedetektor installerat i sin groventré och de var inte hemma just då. De hade missat att säga att man kunde tända på den vanliga lysknappen för att få lyse så länge man ville... Som tur var hjälpte utebelysningen utanför fönstret mig att hitta handduken när jag skulle ut från duschen! :laugh:
 
:o
Förlåt men... Jag har alltid problem när jag scrollar förbi rubriken. Första tanken innan hjärnan hinner ikapp blir alltid en undran över varför man vill bli be-slyn-ad. Bli en slyna :confused:

...min hjärna är lite skum....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har en pocketbook touch HD 3 och ska byta läsplatta då den börjar bli svår att ladda och knappen som man sätter på den med behöver...
Svar
0
· Visningar
295
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 531
Senast: cewe
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 438
Senast: Calmiche
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 219
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp