Var hitta knoppar?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Fanzia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 051

Fanzia

Trådstartare
Ska måla om och byta knoppar på en byrå. Alltså knopparna som man drar ut lådorna med. Det heter väl knoppar... :o

I alla fall har jag fått för mig att jag vill ha i fasettslipat glas. Har googlat som en galning, men hittar ingenstans. Någon som har något tips? Eller kanske är bättre på att googla. :)

Sv: Var hitta knoppar?

Har gjort det men hittar bara knoppar i trä, metall och porslin... Ett fåtal i glas, men inga som ser ut som jag tänkt.

Håll lite utkik på tradera, där kan det nog finnas en del.

Ja jag har gjort det. Ett par gånger har det dykt upp något som liknat det jag tänkt mig, men då har det varit för få knoppar. :) Dumt när man har en bild av hur man vill att något ska se ut redan från början och sen inte hittar det ;)

Ja jag har gjort det. Ett par gånger har det dykt upp något som liknat det jag tänkt mig, men då har det varit för få knoppar. :) Dumt när man har en bild av hur man vill att något ska se ut redan från början och sen inte hittar det ;)

Tapetorama har fem olika sorter inne nu.
Tror de brukar ha fler, men det verkar inte så nu.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
652
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
340
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
770
Senast: Åsa A
·
Tjatter Är det någon här som har bytt till ett nytt efternamn, som du/ni har hittat på själv? Hur gjorde ni för att komma fram till vad det...
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka