Var hittar jag frontpage?

Djurjouren

Trådstartare
Och andra program? Jag vill inte ladda ner massa gratisprogram som bara varar en månad utan köpa helt seriöst.Vilken sajt är bäst?

Sv: Var hittar jag frontpage?

Titta på någon prisjämförelsesajt, till exempel Pricerunner. De flesta datorbutiker säljer program. Jag själv handlar oftast från någon av de stora butikerna, till exempel Dustin Home som brukar vara billiga och snabba på att leverera. Men det lönar sig att jämföra mellan olika butiker.

Många programvaror kan du dessutom ladda ner som demoversion direkt från respektive tillverkares hemsida. I så fall brukar man kunna uppgradera till en riktig version genom någon sorts internetbetalning.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 704
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag känner mig helt blåst, men vi får inte igång TV:n i husvagnen med vagnens antenn (dålig mottagning) utan funderar i stället på att...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
7 340
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka